سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

۶۰ درصد از مدارس بردسکن دارای نمازخانه هستند

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: از مجموع بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی در بردسکن ۶۰ درصد آن‌ها دارای نمازخانه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسین غفوری مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: تمامی مدارس شهرستان بردسکن یک رابط ستاد اقامه نماز دارد و تاکنون ۸۵ مدرسه به همت خیران و اعتبارات دولتی نمازخانه آن‌ها ساخته شده است و ۶ پروژه نمازخانه دیگر در حال ساخت می‌باشد.

او تصریح کرد: طرح احداث ۱۴ باب نمازخانه به نیت چهارده معصوم از ۵ سال گذشته در بردسکن کلید خورد و امروز خوشحال هستیم که ۹ باب آن با مشارکت خیران تکمیل و مابقی آن تا مهرماه سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

  مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: یکی از برنامه‌های درسی دانش آموزان در هر روز زنگ نماز است که معلمین ۲۰ دقیقه از زنگ نماز را به این مهم می‌پردازند.

غفوری افزود: هر روز بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه می‌کنند و به همین منظور ۳۰ نفر از روحانیون در بحث اقامه نماز با آموزش و پرورش همکاری میکنند و در مدارسی که امام جماعت نداریم همکاران فرهنگی نماز جماعت را اقامه می‌کنند.

او به بحث حق الزحمه ائمه جماعات در مدارس اشاره کرد و گفت: متاسفانه برای پرداخت ایاب و ذهاب ائمه جماعات مدارس اعتباری نداریم که می‌طلبد دراین رابطه نیز متولیان امر بودجه‌ای را در نظر بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: به حمدالله وضعیت اقامه نماز در مدارس شهرستان بردسکن مطلوب است و ضرورت دارد خانواده‌ها به منظور ترویج فرهنگ نماز اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام// ز.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.