سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت سپاه قمربنی هاشم (ع) برای حضور حداکثری در انتخابات

سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار استان برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار استان برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در متن بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام آمده است:

«در همه دنیا، انتخابات پرشور، مظهر زنده بودن و حضور با اراده و عزم راسخ یک ملت در عرصه هاست. «مقام معظم رهبری»

ملت بزرگ ایران به برکت پیروزی انقلاب به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷، توانست سرنوشت کشور را در دست خود بگیرد و امروز بعنوان یکی از الگو‌های مردم سالاری دینی در آستانه برگزاری سی و هفتمین انتخابات مهم و گزینش نمایندگان اصلح برای قوه مقننه جمهوی اسلامی ایران در سایه زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

نظام سلطه و استکبار و بدخواهان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، با بسیج تمام امکانات و به خط کردن بوق‌های رسانه‌ای خود درصدد مأیوس کردن مردم از آینده و کم رنگ کردن مشارکت حداکثری آنان در انتخابات دوم اسفند است؛ لذا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می‌فروشیم و با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عزت و آبروی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشیم، زیرا باور داریم انتخابات پرشور مظهر عزت و اقتدار کشور و انقلاب است.

انتخاب آگاهانه و گزینش افراد کارآمد، انقلابی، مؤمن، شجاع، عدالت جو و استکبار ستیز، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد، که خواهد توانست در رأس امور قرار گرفته و پاسدار قانون اساسی، مدافع انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای هزاران شهیدی باشد که برای تقویت این شجره مقدس و آرامش و آسایش ملت، از جان و هستی خود گذشتند.

اینک با توجه به برگزاری انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی؛ ما پاسداران، بسیجیان و سربازان سپاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام اعلام می‌داریم؛ با انجام وظیفه و رسالت پاسداری از حریم ولایت و کمک به نهاد‌های مسئول در امر تأمین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد ملت به‌ویژه مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری می‌خواهیم برای لبیک به ندای، ولی امر مسلمین و ادای تکلیف دینی، شرعی و قانونی خویش؛ در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح در انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفند ماه ۹۸، برگ زرین دیگری بر افتخارات خویش در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و میهن عزیزمان بیفزایند.

همگی با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) طلایه‌دار حضور بالنده و پرشور و نشاط در عرصه تشکیل مجلس قوی برای ایران قوی، پای صندوق‌های رأی در روز جمعه دوم اسفند ۹۸ خواهند بود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.