سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتسال جام فجر یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

مسابقات فوتسال جام فجر یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بین تیم‌های فوتسال زیر مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد ه‌ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:  مسابقات ورزشی  فوتسال جام فجر یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین تیم‌های فوتسال زیر مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی استان از ۱۴ تا ۳۰ بهمن ماه در سالن فرهنگی ورزشی بزرگمهر زاهدان برگزار شد.

۸۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم در این دوره از مسابقات فوتسال جام فجر به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان به ترتیب تیم‌های ذیحسابی و مدیریت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان عناوین اول و دوم و همچنین تیم ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مقام سوم این دوره از رقابت‌های ورزشی را از آن خود کردند.

در پایان تیم‌های برتر این دوره از مسابقات فوتسال جام فجر با حضور مهندس ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان و مهندس عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان با اهدای لوح تقدیر و جوایز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.