سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید ائمه جمعه شهرستان تایباد بر حضور در انتخابات

امامان جمعه شهرستان تایباد، اعم از تشیع و اهل سنت، در بیانیه‌هایی مردم را به حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین ملکی ابرده امام جمعه شهرستان تایباد گفت: مردم قهرمان ایران که با حضور فعال و مشارکت جدی خود در انتخابات بار‌ها صحنه‌هایی از عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشیده است؛ هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می‌آید.

او با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی از سوی کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها گفت: از همگان دعوت می‌کنم تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها، به کسی که انقلابی و در تعهد به ارزش‌های اسلامی، التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه شایسته‌تر است، رای بدهند تا نماینده آینده با رایی بالا، از پشتوانه قویتری در آبادانی شهر و روستا برخوردار باشد.

حجت الاسلام ملکی ابرده اعلام کرد که از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنم و بر حفظ، وحدت و انسجام در انتخابات تاکید دارم.

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد، در آخرین نماز جمعه بهمن‌ماه امسال گفت: سعی کنید به کسی رای بدهید که واقعاً اصلح است. باید نماینده دلسوزی انتخاب کنید؛ کسی که به فکر آبادانی منطقه و معیشت مردم باشد نه به فکر خود.

او با بیان اینکه مردم امروزه مشکلات فراوان دارند؛ افزود: کسی که انتخاب می‌کنیم باید به فکر معیشت مردم باشد نه اینکه به صندلی مخملی مجلس تکیه زدند و مردم را فراموش کند؛ همانطور که زیاد دیدیم این کار را کرده‌اند.

مولانا توکلی تصریح کرد: نماینده باید وضع مردم درست کند، قطعاً در بین این نامزد‌ها یکی پیدا می‌شود. بگردید برنامه‌ها را بررسی و انتخاب کنید.

آیت الله محمد محدثی، امام جمعه سابق شهرستان تایباد نیز در طی بیانیه‌ای سیاسی و انتخاباتی اعلام کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، توصیه موکد، حضور همه برادران و خواهران واجد شرایط رای در انتخابات مجلس یازدهم و خبرگان رهبری است.

آیت الله محدثی تصریح کرد: به مردم شریف حوزه انتخابیه توصیه می‌کنم که به رغم صلاحیت همه کاندیدا‌ها به کسی رای بدهند که با توجه به شرایط حساس منطقه و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، هم از کارآمدی و حسن سوابق اجرایی و هم از اقبال و گرایش عمومیِ افزون‌تر در سطح منطقه برخوردار است.
 

انتهای پیام//ا.چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.