سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بوشهر برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند/ ۱۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی فردا در برگزاری انتخابات در استان بوشهر مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خسرو دهقانی دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده است و فردا انتخابات مجلس یازدهم با مشارکت ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه چهار هزار نفر از این تعداد اعضای شعبه‌های اخذ رای هستند، افزود: ۷۲۰ شعبه ثابت و سیار در چهار حوزه انتخابیه استان برای اخذ رای از رای دهندگان آماده شده است و در‌های این شعبه‌ها از ساعت ۸ صبح فردا باز خواهد شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تاکید کرد: رای دهندگان باید شناسنامه و کارت ملی هوشمند همراه داشته باشند. داشتن شناسنامه برای اینکه مهر شرکت در انتخابات در آن ثبت شود، و کارت ملی هوشمند برای شناسایی هویت رای دهنده ضروری است.

دهقانی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار دستگاه احراز هویت درهمه شعبه‌های اخذ رای وجود دارد، ادامه داد: این دستگاه با کارت ملی هوشمند کار می‌کند و اعضای شعبه اخذ رای، هویت رای دهندگان را به سرعت با این دستگاه شناسایی می‌کنند.

او گفت: زمان برگزاری انتخابات طبق قانون ۱۰ ساعت است یعنی از ۸ تا ۱۸ و تصمیم گیری برای تمدید زمان برگزاری با وزارت کشور است که در صورت تمدید از رسانه‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات همچنین به ممنوعیت تبلیغات نامزد‌ها از ساعت ۸ صبح امروز اشاره کرد و از نامزد‌ها و هواداران آنان خواست که از تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی بپرهیزند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا (جمعه دوم اسفند) برگزار می‌شود.

استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.