سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس

نمایش «هزار یکمین شکار» به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «هزار و یکمین شکار» به نویسندگی نعمت زمان پور و کارگردانی مصطفی محمدی کاری از گروه نمایش آستاره فارسان به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس راه یافت.

او افزود: «هزار و یکمین شکار» مصطفی محمدی کارگردان نمایش، بعد از بازنویسی این اثر نمایشی آن را با تعدادی از بازیگران معلول و حرفه‌ای تئاتر فارسان به روی صحنه برده و اکنون برای شرکت در جشنواره پذیرفته شده است.

فرجی اضافه کرد: داستان آن درباره خان یک آبادی است که هزار و یک شکار می‌کند و به دلیل شکار‌های زیاد او، تمام مردم آبادی طلسم می‌شوند و دختر خان با معشوق خود برای رفع این طلسم تلاش‌های زیادی می‌کند که در نهایت موفق شده، ولی به دست خان کشته می‌شوند و خان برای کشتن دختر خود دیوانه می‌شود و سر به کوه و بیابان می‌گذارد.

او ادامه داد: در این اثر نمایشی حجت یدالهی، فهیمه خسروی، فرزاد جهانبازی، محسن ریاحی، امیر اسدی، سمیه تیموری، پری امیری، تهمینه قاسمپور و زهرا عیدی وندی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

فرجی گفت: از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به حجت یدالهی و فرزاد جهانبازی طراحان صحنه، زهراعزیزیان طراح نور، فاطمه حیدری طراح لباس و مصطفی محمدی ساخت و اجرای موسیقی اشاره کرد.

او افزود: ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس در سه مجموعه تئاتر شهر، حوزه هنری و سالن خورشید مشهد ۴ تا ۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.