سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روزانتخابات در کرمانشاه اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در برخی نقاط شهر کرمانشاه همزمان با برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند خبر داد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : محدودیت تردد و توقف در حدفاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری (مسیر رفت و برگشت)، بلوار شهید بهشتی، بلوار باریکه و باغ نی به سمت فرمانداری کرمانشاه اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه ساعت شروع محدودیت تردد و توقف ۱۸ عصر روز جمعه ۲ اسفند خواهد بود، گفت : پایان اجرای طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

شیری گفت: این محدودیت ترافیکی، کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار فرمانداری از تقاطع دادگستری تا میدان فرمانداری را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان گفت: این محدودیت با توجه به تردد‌های صورت گرفته جهت انتقال صندوق‌های اخذ رای به فرمانداری کرمانشاه اعمال و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود با ماموران همکای لازم را داشته باشند.

او گفت: محدودیت‌هایی نیز به صورت مقطعی مقابل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های نقاط مختلف استان در ساعات یاد شده اعمال می‌شود. 

شیری گفت: از ساعت ۱۱ ظهر فردا (جمعه) نیز در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب محدودیت ترافیکی به خاطر برپایی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه اعمال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.