سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرودگاه پیام ۲۴ ساله شد

جشن بیست و چهارمین سال تاسیس شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جشن بیست و چهارمین سال تاسیس شرکت خدمات هوایی پیام و تقدیر از مدیران عامل ادوار گذشته روز چهارشنبه سی ام بهمن با حضور نادر ثناگو مطلق، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره، معاونان و سایر مدیران در سالن ترمینال مسافری فرودگاه برگزار شد.

در این مراسم از مدیران عامل ادوار گذشته این شرکت نیز با اهدای لوح سپاس، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شرکت خدمات هوایی پیام به دنبال توافق بین شرکت مخابرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در ارائه خدمات پستی و مخابراتی شکل گرفت.

تاریخچه فرودگاه پیام مربوط به اواخر دهه شصت می شود؛ از سال ۱۳۷۴ و با عنوان مرکز خدمات هوایی جهت ارائه خدمات هوایی، حمل و نقل، توزیع بار، کالا‌های پستی و ارائه خدمات هلیکوپتری به نقاط صعب العبور در شرایط جوی متفاوت و پشتیبانی از عملیات توسعه و تائید و تجهیز و نگهداری مراکز، دستگاه‌ها و امکانات مخابراتی و پستی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

لازم به ذکر است با توجه به موقعیت و جایگاه شرکت و همجواری آن با تهران بنا به مصوبه تیرماه ۱۳۸۲ هیئت دولت، ۳۶۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام، به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین شده و با توجه به وظایف مندرج در اساس نامه و پتانسیل قانون منطقه ویژه و امکانات موجود، فعالیت‌های شرکت در چهار زمینه خدمات فرودگاه، ایرلاین پیام، منطقه ویژه اقتصادی و هاب پستی تقسیم بندی شده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.