سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه چیز برای برگزاری انتخابات البرز آماده است

فرمانده انتظامی البرز گفت: تمهیدات لازم در بخش انتظامی و ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این البرز پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس استان البرز در کنار سایر دستگاه های متولی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آرام فراهم کرده است.

او افزود: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور انقلابی خود بار دیگر به رهبر و پیشوای خود حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با خلق حماسه سیاسی گام بلندی را در پیشبرد اهداف انقلاب بر خواهند داشت.

فرمانده انتظامی البرز گفت: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق های رای از یک طرف مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از طرف دیگر باعث خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او با اشاره به این که پلیس استان البرز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین می کند، گفت: فرماندهی انتظامی استان البرز، ضمن تأکید مجدد بر نقش بسیار مهم و ارزشمند انتخابات در پیشبرد دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی، از عموم امت بیدار و همیشه در صحنه خصوصاً جوانان دعوت کرد تا با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.

سردار محمدیان افزود: شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری با انتخاب افرادی اصلح، موجبات عظمت و شوکت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم آورده و تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی را همچون گذشته، خنثی کنند.

او گفت: بیش از ۸ هزار نیرو ی پلیس دراستان البرز ،امنیت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

حدود ۱۳۰ نامزد انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه استان البرز برای کسب سه کرسی مجلس یازدهم رقابت دارند.

انتخابات مجلس یازدهم روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.