سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در بندرماهشهر فراهم است

فرماندار بندرماهشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم است.

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه با همکاری و همدلی متولیان هیچ مشکل خاصی از نظر اجرایی، سیاسی و امنیتی در این شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است.

او بیان داشت: تعامل و همکاری خوبی میان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در حوزه انتخاباتی ماهشهر برقرار است.

بیرانوند امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات دانست و افزود: فضای امنی در برگزاری انتخابات در ماهشهر فراهم است و در این زمینه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار بندرماهشهر شفافیت، مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات سالم و در امنیت کامل را چهار مولفه اصلی و لازم الاجرا از سوی ستاد انتخابات بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت: در راستای شفافیت در برگزاری انتخابات هیچ موضوعی از مردم پنهان نیست و دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها باید قانون‌مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه در روز انتخابات در اولویت قرار دهند و در این برهه حساس و با توجه به هجمه گسترده دشمنان، مدیران ضمن رعایت قانون، پرچمدار دعوت مردم به انتخابات باشند.

او  ضمن قدردانی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش‌بینی شده معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن است.

در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.