سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس

فرماندار کرمانشاه گفت : تعداد نامزد‌های حوزه انتخابیه این شهرستان به ۶۳ نفر رسیده است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت : تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی از ساعت هشت صبح امروز طبق قانون تعطیل اعلام شده است.

او گفت : در هشت منطقه شهری کرمانشاه با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و همکاران در ستاد انتخابات استان گشت‌زنی‌هایی برای بررسی فعالیت تبلیغاتی ستاد‌ها ونامزد‌ها در حال انجام است، البته ما پیام‌هایی در راستای باید‌ها و نباید‌های تبلیغاتی برای نامزد‌ها و ستاد‌های تبلیغاتی ارسال کرده‌ایم.

فرماندار کرمانشاه در رابطه با تعداد نامزد‌های مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: ۲۸ نامزد تا ساعت ۱۰ صبح روز گذشته (چهارشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه) از ادامه رقابت در انتخابات مجلس یازدهم انصراف داده‌اند که با انصراف این تعداد، مجموع نامزد‌های انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ۶۳ نفر رسیده است.

او گفت: شهرستان کرمانشاه ۶۰۱ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده که یک شعبه از این تعداد مخصوص اقلیت دینی است.

رنجبر به فعالیت نزدیک به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در کار اخذ رای مجلس یازدهم اشاره و گفت: برای بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، شهرک‌های صنعتی حومه کرمانشاه، ۱۴ شعبه اخذ رای سیار را در نظر گرفته شده است.

او گفت: انتخابات طبق قانون روز جمعه، دوم اسفندماه برگزار شود و از هشت صبح تا ۱۰ ساعت پیش‌بینی شده است و فقط تا ساعت ۱۲ شب با دستور وزیر کشور، قابل تمدید است.

فرماندار کرمانشاه گفت: مردم به هیچ وجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با اعلام نتایج اعتماد نکنند اخبار را از ستاد تبلیغات در قالب اطلاعیه رسمی دنبال و پیگیری کنند.

او افزود: انتخابات تا حدودی الکترونیکی است و فرایند تجمیع در شعب به وسیله دستگاه احراز هویت به مخزن تجمیع در فرمانداری‌ها و بخشداری ارسال می‌شود و تا وقتی که کار آخرین شعبه اخذ رای به پایان نرسد و صورتجلسه و یا همان فرم ۶۶ انتخابات مجلس تکمیل و ارسال نشود هیچ نتیجه‌ای از آرا را نمی‌شود، اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.