سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر المپیک را دارد

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: ما توان صعود به جمع ۸ تیم برتر المپیک را داریم، اما برای این کار به امکانات و تدارکات مناسب نیاز داریم.

صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر مهرام در لیگ برتر بسکتبال را از دست داده بود در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مهره‌های کمرم آسیب دید و ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد تا آسیب دیدگی من برطرف شود. ۳ - ۴ هفته از درمانم گذشته است و خوشبختانه شرایط روز به روز بهتر می‌شود. متاسفانه در حال حاضر شرایط بازی را ندارم و نمی‌توانم تیم ملی را در ۲ بازی پیش رو برابر سوریه و اردن همراهی کنم.  

بهرامی درباره اردوی تیم ملی و اینکه بازی‌های تدارکاتی با اردن و سوریه قبل از المپیک، تا چه اندازه می‌تواند به تیم ملی کمک کند گفت: بازیکنان تیم ملی تنها چند روز است که با یکدیگر تمرین می‌کنند. در چند روز گذشته شاهین طبع و کادرفنی او تلاش کردند تا تیم به شرایط آرمانی برسد و بتوانیم در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشته باشیم. همین که میزبان هستیم و پس از صعود به المپیک می‌توانیم در تهران برابر هواداران بازی کنیم، می‌تواند یک تبلیغ خیلی خوب برای بسکتبال باشد.


بیشتر بخوانید: شاهین طبع: تغییراتی در ترکیب تیم ملی بسکتبال خواهیم داشت/ صعود در المپیک کارنشدنی نیست


بازیکن تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ابزار تیم ملی برای موفقیت در المپیک توکیو چیست اظهار داشت: به اعتقاد من تدارکات مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب، خیلی می‌تواند به آمادگی ما کمک کند. همانطور که می‌دانید جام جهانی با حضور ۳۲ تیم و المپیک با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. این یعنی ۲۰ تیم کمتر از جام جهانی و این موضوع نشان دهنده سطح بسیار بالای مسابقات المپیک  است. به هر حال المپیک بزرگ‌ترین و مهم‌ترین میدان ورزشی است.  

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر مسابقات را دارد گفت: توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر المپیک را داریم و این کار دور از دسترس نیست. در جام جهانی برابر تیمی مانند اسپانیا بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اکنون خودباوری بازیکنان بالاتر رفته است؛ بنابراین توان این کار را داریم، اما برای موفقیت در المپیک برخی امکانات لازم است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.