سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص فوتسالی‌ها

کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال را صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال را صادر کرد.

مسابقه تیم‌های فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان، ۲۶ دی برگزار و از سوی مصطفی طیبی، بازیکن تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد که منجر به اخراج وی شد. طیبی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است.

حسین شیخ لاری، سرپرست تیم مس سونگون ورزقان، احد باغبان باشی، مربی تیم، بهزاد عبداله پور، تدارکات تیم مس سونگون هم به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجشان شد، هر کدام منفردا به توبیخ کتبی محکوم شدند.

حامد نجفی، مدیرعامل تیم مس سونگون نیز به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجش شد وی به مدت ۵ جلسه از همراهی تیم خود و ورود به استادیوم‌های ورزشی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است

همچنین مسابقه تیم‌های مس سونگون و تیم ملی حفاری اهواز، ۲ بهمن برگزار و از سوی علیرضا عشیری، بازیکن تیم مس سونگون و سینا ممبینی بازیکن تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر روزشی که منجر به اخراج هر دو شد، رخ داد. هر کدام از بازیکنان فوق منفردا به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.