سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوجاقی: خسروی تجربه اداره فدراسیون ووشو را دارد

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: خسروی با تجربه خود می‌تواند کارهای فدراسیون ووشو را انجام بدهد.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رفتن علی نژاد از فدراسیون ووشو اظهار کرد: علی نژاد بیش از ۱۳ سال رئیس فدراسیون ووشو بود. او با مدیریت خوب خود باعث موفقیت‌های ووشو در مسابقات مختلف شد. علی نژاد علاوه بر در اختیار گرفتن کرسی‌های بین المللی هماهنگی‌های لازم را به وجود آورد تا سایر اعضای ووشو در کمیته‌های فدراسیون جهانی سمت بگیرند. رئیس سابق فدراسیون ووشو امکانات سخت افزاری برای هیئت‌های استانی فراهم کرد و  سرمایه گذاری خوبی هم در بخش بانوان انجام داد.

اوجاقی درباره انتخاب علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ووشو بیان کرد: خسروی در سال‌های گذشته نایب رئیس فدراسیون ووشو بوده  و اکنون هم رئیس کمیته فنی ووشو است. خسروی دکترای تربیت بدنی دارد و چند سال مدیر بوده و از تجربه و دانش لازم برخوردار است. او می‌تواند امور فدراسیون تا برگزاری مجمع انتخاباتی انجام بدهد.  

سرمربی ووشو درباره آینده ووشو بعد از رفتن علی نژاد، اظهار کرد: به نظرم فردی که رئیس فدراسیون ووشو می‌شود در صورتی که سیاست علی نژاد را دنبال کند به موفقیت می‌رسد.

اوجاقی درباره اینکه در انتخابات ریاست فدراسیون ووشو شرکت می‌کند، گفت: من تاکنون مسئولیت فنی ووشو را برعهده داشتم و هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته ام. در ووشو فقط یک نفر تصمیم گیرنده نیست و کار تیمی انجام می‌شود. امیدوارم فردی که صلاحیت دارد به عنوان رئیس جدید فدراسیون ووشو انتخاب شود.  

سرمربی تیم ملی ووشو درباره اینکه کرسی فدراسیون ووشو با جدایی علی نژاد از دست نمی‌رود، بیان کرد: علی نژاد مسئولیت خود در فدراسیون جهانی از دست نمی‌دهد.

او درباره حضور ووشو در المپیک جوانان گفت: به هر حال زمزمه‌های ورود ووشو به المپیک شنیده می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.  

اوجاقی درباره سطح لیگ برتر ووشو و اینکه استعدا‌هایی برای حضور در تیم ملی شناسایی شده اند، بیان کرد:  مسابقات ووشو از سطح بالایی برخوردار است. مسابقات قهرمانی کشور راه ورود به تیم ملی ووشو است و ورزشکارانی که در این مسابقات مقام بیاورند به تیم ملی دعوت می‌شوند.  


بیشتر بخوانید: خسروی سرپرست فدراسیون ووشو شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.