سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهاردهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان سمنان

با حضور بازرسین ویژه و روسای هیات بازرسی شهرستان‌ها چهاردهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان سمنان برگزار شد.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: مردم استان سمنان در همه ادوار حضوری پرشور در انتخابات دارند که نشان از آگاهی و درک بالای آنان در تاثیر خود بر سرنوشت کشور است.

او افزود: امروز با حضور روسای هیات بازرسی و بازرسین ویژه به جمع بندی نهایی امور مربوطه پرداختیم. از طریق ویدیو کنفرانس نیز با رئیس ستاد انتخابات کشور ارتباط صحبت گردید و گزارش نهایی ارائه گردید.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: تاکنون ۶۳۸ بازرس در استان سمنان تعیین شده اند که این تعداد با حضور بازرسین ویژه وزارت کشور افزایش خواهد یافت.

فخری با اشاره به حضور در شهرستان‌ها الخصوص چهار حوزه اصلی انتخابیه بیان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان سمنان همایش آموزش و اطلاع رسانی قوانین بازرسین انجام شده است.

قاسم شریفی دبیر هیات بازرسی بر انتخابات استان سمنان در چهاردهمین جلسه هیات بازرسی استان سمنان گفت: دکتر فخری و دکتر عسگری در صدر هیات بازرسی استان سمنان در طول برگزاری انتخابات به صورت آنلاین به رصد روند برگزاری انتخابات می‌پردازند.

او با اشاره به وظیفه مهم فرمانداران در برگزاری انتخابات افزود: شاخص‌های ارزیابی فرمانداران و نحوه امتیازدهی به اطلاع فرمانداران استان سمنان رسیده است. هفده شاخص با ۲۰۰ امتیاز برای هر فرماندار به عنوان امتیاز سالانه در نظر گرفته می‌شود که دو روز پس از پایان انتخابات توسط وزارت کشور ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.