سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش های امدادی به دانش آموزان کاشمر و خلیل آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد گفت: آموزش‌های امدادی به ۷۸۷ دانش آموز پایه هشتم این شهرستان‌ها در قالب طرح ملی دادرس ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمدرضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد  گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال با حضور مربیان جمعیت هلال احمر در سطح ۳۰ مدرسه متوسطه اول شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد، ۴۶۵ دانش آموز دختر و ۳۲۲ دانش آموز پسر آموزش‌های طرح ملی دادرس "دانش آموزان آمادگی در مواقع بحرانی  را فرا گرفتند.

او ادامه داد: این آموزش‌ها شامل ۸ مهارت پناه گیری و خروج اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفای حریق، اسکان اضطراری و حمل مصدوم بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد گفت: با برگزاری آزمون درون مدرسه‌ای در این مدارس ۳۰ تیم امدادی ۱۴ نفره از بین ۵۶ تیم شکل گرفته برای رقابت در مرحله شهرستانی این مسابقات انتخاب شدند.

رضاپور افزود:امسال هشتمین سال از برگزاری طرح ملی دادرس است که دانش آموزان پس از فراگیری مهارت‌های ۸گانه امدادی در چهار سطح درون مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری این مهارت را به آزمون می گذارند.
 
 
 
انتهای پیام//ا.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.