سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای صادر شد؛

حمایت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از لیست وحدت

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از لیست وحدت اصولگرایان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به انتشار «لیست وحدت» و تاکید بر اینکه این لیست منتخبی از بهترین و شاخص‌ترین افراد است، از مردم هوشمند و انقلابی درخواست کرد تا به اسامی مندرج در این لیست بدون کم و کاست و با اطمینان خاطر رای دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سرانجام خبری که منتظر آن بودیم رسید و تلاش‌های بی وقفه دلسوزان و پیشکسوتان انقلاب در جهت ارائه لیست واحد و گذر از این امتحان الهی منجر به ارائه لیست وحدت شد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها تاکید کردند در شرایطی از تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که تنها مجلس قوی و همراه با پشتوانه مردمی است که میتواند نجات بخش کشور باشد و لیست ارائه شده منتخبی است از بهترین و شاخص‌ترین افرادی که در سال‌های گذشته وفاداری، تخصص و تعهد خود را به انقلاب و آرمان‌های امام راحل به اثبات رسانده اند.

بنابر این جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از مردم هوشمند وانقلابی درخواست میکند اسامی مندرج در این لیست را بدون کم و کاست و با اطمینان خاطر در برگه‌های رای مکتوب نمایند چرا که تجربه دوره‌های قبل نشان میدهد انتخاب افراد خارج از لیست شانس پیروزی در این انتخاب سرنوشت ساز را کاهش میدهد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بار دیگر ضمن تشکر وقدردانی از زحمات همه کسانی که در این هفته‌های اخیر از هیچ تلاشی برای رسیدن به وحدت فروگذار نکردند از سایر کاندیدا‌هایی که میثاق نامه شورای ائتلاف را امضا کردن درخواست میکند با اعلام انصراف از کاندیداتوری خود به نفع لیست وحدت مردم عزیز کشورمان را در انتخاب درست و دقیق یاری نمایند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

بهمن ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.