سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از بانوان خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) / رتبه نخست فارس در جمع آوری صدقات

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن، همایشی با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان خیر همیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بذر افشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس اظهار کرد: از ظرفیت بانوان خیر همیار به صورت ویژه استفاده می‌کنیم و بیشتر افرادی که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، زنان بی سرپرست و زیر ۵۰ سال هستند.

او با بیان به مشکلات این افراد اضافه کرد: اکنون به دنبال یک مجمع بزرگ بانوان خیر هستیم، تا بتوانیم با خیرین نیکو کار راحت‌تر مشکلات را مطرح و حل کنیم.

شکل گیری مجمع ۱۰ هزار نفری بانوان خیر در استان فارس

مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه این ابتکار از استان فارس است و قدم‌های بزرگی بر داشته شده است، تصریح کرد: استان فارس در حوزه‌های تامین مسکن محرومان، تهیه جهیزیه، مشارکت‌های اولیه مردمی مانند جشن عاطفه‌ها و همچنین جذب اکرام ایتام رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است که در این مجموعه افراد با عقاید و افکار مختلف، برای رسیدن به یک هدف آن هم دستگیری از نیازمندان دور هم جمع می‌شوند.

بذر افشان بیان کرد: همچنین مهم‌ترین هدف ما در کنار این خدمات این است که بتوانیم افکار عمومی را به تلاش‌های بانوان خیر با کمیته امداد معطوف کنیم.

او افزود: صدقات فارس در حدود ۴ سال به بیش از ۳۰ میلیارد تومان رسید.

مدیر کل کمیته امداد فارس از فعالیت‌های خوب این حوزه خبر داد و گفت: در طی ۳۷ سال رشد صدقات به ۱۵ میلیارد رسید، که می‌توان گفت در حدود ۴ سال این صدقات در استان فارس به بیش از ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بذرافشان همچنین در بحث اکرام ایتام اظهار کرد: از سال ۷۴ تا به امروز ۲۶ میلیارد تومان و از سال ۹۴ تا ۹۸ در این بازده زمانی که با توجه به همین ابتکار است، جمع آوری صدقات به ۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.