سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : روحانیون ما امروز وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج با تاکید بر وظیفه خطیر روحانیون در آگاه سازی جامعه گفت : هر زمان و مکان و موقعیتی حساسیت خودش را دارد که باید آن را درک کرد و این مسائل توسط روحانیت باید بیان شود.

او افزود: امروز ایران در دنیا مطرح است و این به برکت روحانیون و علما در آگاه کردن مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آثار و نتایج آن را هم می‌بینیم، شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده دست اسلام و قرآن و روحانیت بود.

آیت الله علما با بیان اینکه روحانیون سهم زیادی در تربیت انسان‌ها دارند، گفت: روحانی باید هم خودش و هم مردم را از این همه توطئه نجات دهد.

او با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، افزود: معامله قرن که آن‌ها کرارا تاکید دارند، این نه به فکر شیعه و نه سنی هستند، بلکه می‌خواهند خودشان غالب باشند و ما هم خلاف میل آن‌ها صحبت نکنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر ما مسلمانان قدرت داشته باشیم آن‌ها جرأت این کار‌ها را ندارند.

آیت الله علما گفت: معنویت همراه با آگاهی به زمان یکی از مطالب مهم در بیانیه رهبر در گام دوم انقلاب است، اینکه رهبری دنیای اسلام دم از معنویت می‌زنند این اسلام را زنده نگه می‌دارد و قوت می‌بخشد.

او گفت: جوانان باید بینش داشته باشند و این با کمک روحانیون امکان پذیر است؛ معظم له در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ مرتبه در مورد جوانان صحبت می‌کنند اگر آن‌ها را راهنمایی نکنیم سیاست دنیا با آن‌ها کار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.