سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین اخبار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی قصرشیرین از دستگیری سارق سابقه دار سیم برق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد محمدی فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در قصرشیرین رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 محمدی گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۱۲۵ گرم هروئین و ۲۴ سانت شیشه در مخفیگاه سارق دستگیر شده خبر داد و گفت: در این راستا ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد

17 فقره سرقت در اسلام آبادغرب کشف شد

 رئیس پلیس شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با تلاش ماموران ۴ سارق حرفه‌ای دستگیر و از ان‌ها ۱۷ فقره سرقت کشف شد.

سلیم سلیمی افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اسلام آبادغرب با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۴ سارق شده و ان‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند.

 سلیمی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت شامل ۶ فقره قطعات خودرو، ۶ فقره سیم برق، ۲ فقره خودرو، ۲ فقره معابر عمومی و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد

کشف ۳۳۰ راس دام قاچاق در کنگاور

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳۰ راس دام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۳۳۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال می‌رسد.

 جاویدان افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۵ درصد رشد نشان می‌دهد

دستگیری قاتل فراری در جوانرود 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان جوانرود کمتر از یک روز پس از وقوع جنایت خبر داد.

محمدرضا آمویی افزود: پس از وقوع یک مورد درگیری در روستای بیوند علیا شهرستان جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد اعضای ۲ خانواده بر اثر اختلاف شخصی به وسیله اسلحه پران با یکدیگر درگیر که در نتیجه آن ۲ نفر زخمی و مردی حدودا ۴۰ ساله نیز به علت شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داده است.

آمویی گفت: ماموران امنیت عمومی شهرستان جوانرود تحقیقات گسترده خود را آغاز و کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع این جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری ۵۶ ساله شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر قتل اعتراف و علت درگیری را نیز اختلافات شخصی بر سر مسائل کشاورزی عنوان کرد.

او از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.