سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثمینی مطرح کرد؛

آمادگی کامل استان لرستان برای برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: تمام امکانات لازم را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کردیم و "امنیت" در تمامى حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود ثمینى رئیس ستاد انتخابات استان لرستان؛ گفت: در این زمان بسیار حساس، ما نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داریم؛ همچنین با توجه به خون گرمى و غیرت مردم عزیز ایران، ان شاءالله در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.

او تصریح کرد: استان لرستان حدود ١ میلیون و ٨٠٠ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد، ٤٨٠ هزار و ٦٤٤ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان ادامه داد: از این میزان، حدود ٧٤١ هزار و ٩٨٦ نفر مرد و ٧٣٨ هزار و ٦٥٨ نفر زن هستند.

ثمینى گفت: ما تمام امکانات لازم را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کردیم و "امنیت" در تمامى حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان وجود دارد.

او تصریح کرد: در استان لرستان، ٦٨ هزار و ٤٣٨ نفر رای اولی هستند که امیدواریم در روز انتخابات مشارکت حداکثری داشته بأشند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در پایان یادآور شد: همچنین جهت تسهیل حضور مردم در انتخابات این دوره، ١٤٨٩ شعبه أخذ رای را در سطح استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.