سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس هیات ناتو در عراق و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور

رئیس هیات ناتو در عراق و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در دیدار با یکدیگر بر اهمیت توافق دولت عراق و ناتو درباره ازسرگیری ماموریت‌های ناتو در عراق تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از السومریه نیوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد عثمان الغانمی، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و ژنرال جینی کاردینیا، رئیس هیات ناتو در عراق دیدار کرده و بر اهمیت توافق دولت عراق و ناتو درباره ازسرگیری ماموریت‌های ناتو و توسعه فعالیت‌های آن در عراق تاکید کردند.

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در این دیدار گفت که دیدار‌ها و نشست‌های قبلی نیز به خوبی برگزار شد و در آن تصمیمات مهمی در خصوص ازسرگیری ماموریت‌های هیات ناتو در عراق، توسعه فعالیت‌های آن به ویژه در اردوگاه‌های آموزش نیرو‌ها و افزایش ظرفیت کلاس‌های آموزشی برای جذب بیشترین تعداد نیرو‌های عراقی جهت کسب تجربه و تعامل با ارتش‌های پیشرفته اتخاذ شد.


بیشتر بخوانید:


رئیس هیات ناتو نیز گفت که هیات ناتو طرح‌های زیادی برای دوره آینده در عراق و توسعه فعالیت‌های ناتو دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
مواظب باشید که دشمن از راههای متفاوتی وارد خواهد شد. آمریکا ، ناتو را پیش فرستاده تا به اهدافش برسد. وگرنه خاطرخواه عراق و مردم آن نیستند بلکه اهداف و منافع خودشان را در پشت پرده دنبال می کنند