سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فعالان گردشگری وصنایع دستی همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

از فعالان گردشگری وصنایع دستی همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تجلیل شد.

علی مالمیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به حضور موفق استان همدان در این نمایشگاه گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با تعامل و همراهی شایسته بخش خصوصی و حضور فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران از ظرفیت‌های حوزه گردشگری شامل معرفی آثار تاریخی و طبیعی، زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق المان‎ها، نمادها، ارائه اقلام معرفی شامل کاتالوگ، کتابچه، نقشه و بروشور، ارائه خدمات الکترونیک گردشگری و رونمایی از اپلیکیشن گردشگری و سایت جامه گردشگری در غرفه استان همدان به بازدیدکنندگان و گردشگران معرفی شد.

او با اشاره به همراهی شایسته بخش‌های خصوصی و تاسیسات گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد:  تبلیغ  وتوانمندی‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی  استان در این نمایشگاه موثر بود.

او اظهار داشت: در این نمایشگاه با حضور فعال بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری استان شامل جامعه هتل داران استان، شرکت سیاحتی علیصدر، مجتمع تفریحی توریستی گنج نامه، مجتمع رنگین کمان، انجمن سفره خانه‌های سنتی، انجمن مهمان پذیران داران و انجمن بومگردی‌های همدان، و هنرمندان صنایع دستی از هیات بازار مبل و منبت شهرجهانی ملایر، مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، شهرداری ملایر، شهرداری شهر جهانی لالجین و فعالان صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان شهر ملی منبت گلریز، توانستیم ظرفیت‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی و سوغات و صنایع دستی استان همدان را به گردشگران معرفی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: امیدواریم حضور در این رویداد بین‌المللی با شعار گردشگری همدان مقصد گردشگری کودک و خانواده و با تمرکز و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها بتوانیم در سال ۹۹ به مهمترین هدف خود درحوزه گردشگری که افزایش میزان ماندگاری گردشگران است، دست یابیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
تویسرکانی
۱۷:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
مبل و منبت ارائه شده در نماشگاهای شهر ملایر
حاصل تولید و هنر دست منبت کاران تویسرکان است که در تویسرکان تولید شده و توسط منبت کاران تویسرکانی در ملایر به نمایش گذاشته میشود
اصل و ریشه مبل و منبت در تویسرکان است وفقط در ملایر بازارش را ایجاد کرده اند به نام خودشان ثبت ملی و جهانی کرده اند
و با تبلیغات غیر واقعی هنر و حقوق دست منبتکار تویسرکانی که با آن خرجی زندگی را تامین میکنند متاسفانه و با بی انصافی از شهر محروم تویسرکان گرفته و به مرکز تجمع امکانات یعنی ملایر داده اند ... این یعنی عدالت در توسعه!!!