او بیان کرد: در نظر داریم در سال جدید توانمان را در ساخت خودروها تقویت کنیم و برنامههای جدیدی برای ساخت خودرو داریم.
بیشتر بخوانید: برنامهریزیهای ایران خودرو برای برقی سازی دناپلاس و رانا
مقیمی افزود: یازدهمین همایش درونسوز در حال برگزاری است. تلاشمان تماما در حوزه داخلی سازی خودرو است و نقشه راهمان کاملا مشخص است.
مدیرعامل ایران خودرو بیان کرد: ٣٠ درصد محصولات با موتور ef۷ پایه گاز در سال آینده وارد بازار خواهد شد. آمادگی کامل داریم تا الزامات راه را پیش بگیریم.
مقیمی افزود: در نظر داریم مخازن سی ان جی را سبک سازی کنیم تا توان موتور افزایش یابد. پیشرفت این کار نیاز به سرمایهگذاری اولیه دارد تا بتوانیم در آن به خوبی پیش برویم.
او گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری نخبگان و دانش کشور در این صنعت به خوبی پیش برویم.
انتهای پیام/
الان رانا مثلا فقط برقی میاد
مثلا رانا فقط برقی بیاد نه اینکه هیبریدی یا هم برقی و هم بنزینی یا گازی و نه اینکه بگین شاید اومد شاید نه!
تلاش خوبی است
تا انحصار هست،از تولید خبری نیست.
تنها خبری که از خودروسازی به گوش میرسه و همه باور می کنند،خبر افزایش قیمته
حتی خودروهای هیبریدی کره ای هم به همین فرمول ساخته میشن فقط وظیفه شارژ باتری را دارن بیشتر مطالعه کنید عزیز
برای بعضی از این دوستان با این اطلاعات شون
متاسفم
ماشین تا سند نخوره به نام شخص حقیقس یا حقوقی
پلیس بهش پلاک نمیده
پس باید ارزونترین ماشین باشه
ماشین۲۰%ایرانیه.
از نظر فنی مثل این میمونه پیکان رو بخوای جای بنز می باخ به مردم بدی.
رفتار وزیر صنعت و معاونانش شرم آور و مسخره است.
بر خلاف موتور های درون سوز که موتور مدام روشنه و صفحه کلاچ ابزار کنترل سرعت و انتقال نیروی چرخش دور موتور به گیربکس هستش (سرچ موتور های درون سوز)
بهتره در مورد خودرو های برقی که تو دنیا داره ساخته میشه هم یه تحقیق بکنید بعد بگید خودرو برقی
بنده خدا جمشیدآرین اونقدر اذیت کردن رفت حالا به جونهاهم راه نمیدن معلاوم نیست الان چی ساختن
پراید که پنج میلیون نمی ارزه دارین ۶۳میلیون میدین فقط نشون میدین که میتونیم بسازیم کی توان خریدشو داره ........