سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی خبری نفتی‌ها از برگزاری جلسه با اسکوچیچ

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان از برگزاری جلسه با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به شکلی عجیب از این تیم جدا شد. باشگاه صنعت نفت تفاهم نامه‌ای با این سرمربی کروات امضاء کرده بود تا او به هیچ تیم ایرانی نرود. پس از این موضوع وقتی این مربی به تیم ملی فوتبال کشورمان رفت، صنعت نفتی‌ها از این مربی درخواست غرامت ۱۴۰ هزار دلاری کردند.

چند روز قبل خبری مبنی بر تماس مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه نفت برای صرف نظر این باشگاه از شکایت از سرمربی تیم ملی یا تخفیف در پرداخت غرامت در رسانه‌ها منتشر شد.

از باشگاه صنعت نفت آبادان خبر می‌رسد، نفتی‌ها همچنان بر سر موضع خود یعنی شکایت از درگان اسکوچیچ هستند و ضمن اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ تماسی با این باشگاه آبادانی برقرار نکرده اند.

از روزی که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد رسمی بست تقریبا ۸ روز می‌گذرد و مسئولان باشگاه صنعت نفت تنها ۵ روز به این مربی مهلت دادند تا غرامت ۱۴۰ هزار دلاری را پرداخت کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

اسکوچیچ به اطرافیان خود اعلام کردده است که قصد دارد با صنعت نفتی‌ها گفت و گو کند و با برگزاری جلسه با آنها به توافق برسد، اما این در حالی است که مسئولان باشگاه صنعت نفت هنوز هیچ پیامی از اسکوچیچ برای برگزاری این جلسه دریافت نکرده اند.


بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لبه تیغ/ اسکوچیچ محکوم به پرداخت غرامت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.