سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از نامزدها با گرایش اصلاح طلبی

اگرچه اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس لیستی ندادند اما از نامزدهایی که با گرایش اصلاح طلبانه در مشهد فعالیت می کنند، حمایت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق جوادی‌حصار رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در خراسان رضوی به ایرنا گفت: با وجود این که شورای اصلاح طلبان در مشهد لیستی ارائه نمی دهند اما به احزاب عضو شورای اصلاح طلبان اختیار به صورت مصوبه و ذاتی داده شده تا اگر خودشان به لیستی برسند لیست را معرفی کنند.
 
او افزود: ارائه ندادن لیست به معنای تحریم انتخابات نیست بلکه به معنای تکریم مردمی است که حق انتخاب دارند. 
 
او بیان کرد: چون گزینه قابل دفاع برای خود پیدا نمی‌کنیم جسارت نمی‌کنیم حق انتخاب را از مردم سلب کنیم، در مشهد نیز اگر حزبی توانست لیست ارائه دهد از این اقدام استقبال می‌کنیم، اما مسئولیت ارائه لیست بر عهده خود حزب است.
 
جوادی حصار افزود: در شهرستان‌ها نیز در کاشمر، تربت‌حیدریه و تربت‌جام نامزد‌هایی با گرایش اصلاح‌طلبی وجود دارند که تاکنون فقط نامزد انتخابات در کاشمر اعلام کرده در این دوره با عنوان اصلاح‌طلب در انتخابات حضور دارد بنابراین فعلا به جز کاشمر در شهرستان دیگری نمی‌توانیم به طور مشخص نامزدی با عنوان اصلاح‌طلب معرفی کنیم.
 
ناصر آملی رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی نیز در این باره گفت: گرچه به دلیل رد صلاحیت مشاهیر اصلاح‌طلب، شورا نتوانست لیست ارائه دهد، اما این امر باعث نمی‌شود افراد اصلاح‌طلب و تکنوکرات که برای کشور مفید هستند نتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و مانع رای بدنه اصلاح‌طلبی به آن‌ها نمی‌شود.
 
عطیه نیک‌جوانی دبیر حزب مردم‌ سالاری در خراسان رضوی نیز درباره این لیست گفت: پنج نامزد با رویکرد اصلاح‌طلبانه در مشهد در ذیل یک لیست واحد وارد عرصه رقابت تبلیغاتی در این شهر شده‌اند.
 
او افزود: طبق مصوبه شورای اصلاح‌طلبان استان، احزاب عضو این شورا می‌توانند برای انتشار لیست برای حضور در انتخابات اقدام کنند. در همین زمینه علاوه بر لیست مشهد، در تعدادی از شهرستان‌ها نظیر قوچان، خواف، درگز، کاشمر، تربت‌جام و نیشابور نیز نامزدهایی با موضع حزبی شناسایی شده‌اند که از آن ها هم حمایت می‌کنیم.
 

لیست مورد حمایت برخی اصلاح طلبان در مشهد

مهدی شریفی دبیر ائتلاف مهر ایران در گفتگو با  ایسنا با اشاره به این که شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان هم در سطح ملی، استانی و مشهد لیستی ندادند و نخواهند داد، گفت: اما واقعیت این است که تعدادی از شخصیت‌هایی که دل در گرو اصلاح دارند به این نتیجه رسیدند تا با هم ائتلافی را شکل دهند.
 
او نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را شامل این پنج نامزد اعلام کرد: حسن امیری، ایمان ارجمند راد، طاهره بورند، احسان رضائی‌منش و حامد مسکنی.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.