سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

مردم اردبیل مشارکت چشم گیری در انتخابات خواهند داشت

استاندار اردبیل گفت: مردم قدر تلاش مسوولان را به خوبی درک و مثل دوره‌های گذشته مشارکت چشم گیری در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گفت: مردم قدر به خوبی خدمات دولت و مسوولانی که دلسوزانه شبانه روزی تلاش می‌کنند تا پروژه‌های در دست اجرا را به اتمام رسانند به خوبی می‌دانند.

او با بیان اینکه اتحاد و همدلی در شرایط فعلی بهترین راهکار مقابله با تحریم است افزود: مردم ایران با اتحاد و وحدت کلمه در هشت سال جنگ تحمیلی، بدون توجه به جریان‌های سیاسی در مقابل دشمنان متخاصم ایستاد و حتی یک وجب خاک خود را به دشمن نداد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: مسوولان برگزاری انتخابات در این دوره نباید برله یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ کنند و بی تفاوتی در انتخابات باعث اعتماد و وثوق مردم به نظام و دولت خواهد بود.

بهنام جو با اشاره به اینکه دشمنان نظام سعی دارند یاس و ناامیدی را بین مردم شایع کنند گفت: با تقویت سلامت انتخابات و ایجاد شور و شوق انتخاباتی همچنین حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای باعث مایوس شدن دشمن خواهد شد.

او ادامه داد: باید عملکرد دولت اطلاع رسانی شود و ارتباط مسوولان با مردم تقویت شود.

استاندار اردبیل از تامین اعتبار مطلوب برای استان اردبیل خبر دادو افزود: مردم، ولی نعمتان ما هستند و بخوبی از خدمات نظام بعد از انقلاب اطلاع دارند.

بهنام جو از اجرای ریل گذاری پروژه راه آهن، اجرای پایاب سد‌ها و احیای واحد‌های راکد خبر داد و گفت: در راستای توسعه استان اردبیل دستگاه‌های اجرایی کار‌های انجام شده را اطلاع رسانی کنند ودر مردم امید و نشاط خلق کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.