سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

نامزد‌های مجلس قول‌های اجرایی ندهند

زینلی گفت: نمایندگان باید به سمت اصلاح قانون حرکت کنند، کار مجلس کار‌های خدماتی عمرانی نیست.

زینلی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: جامعه از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و مولفه‌های فراوانی در ارتقای سطح اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی جامعه نقش دارد به همین علت نامزد نیاز به گروهی از مشاوران دارد تا در کنار او باشند.

او افزود: یک کاندیدای انتخابات بایستی مقدورات مملکت را بداند و نیازمندی‌های منطقه را بشناسد و با تلفیق این دو بتواند کاری برای ارتقا جایگاه مجلس انجام دهد.

زینلی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید نواقص موجود در قانون را بررسی کنند، اظهار کرد: تاکنون کاندیدایی اعلام نکرده است که اگر بخواهم وارد مجلس شوم این نقایص را برطرف خواهم کرد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: ای کاش نامزد‌ها به جای رفتن به دنبال کار‌های اجرایی به سمت اصلاح قوانین حرکت کنند.

او با بیان اینکه همه هویت یک نماینده به برنامه‌های وی بستگی دارد، ادامه داد: چه کسی به خودش اجازه می‌دهد بدون برنامه نمایندگی مردم یک منطقه را برعهده بگیرد و بخواهد در مرکز قانونگذاری کشور کار کند.

زینلی دلایل ورود نمایندگان به کار‌های اجرایی را در دو مورد عنوان کرد و افزود: رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، چون کاملا ملموس است و متاسفانه مردم به کسی رأی می‌دهند که کار اجرایی داشته باشد .

کارشناس سیاسی با بیان اینکه گاهی نمایندگان ممکن است احساس ناکارآمدی نسبت به عملکرد مدیران استانی یا مملکتی داشته باشند و به همین دلیلبه کار اجرایی ورود می کنند افزود: مردم باید توجه داشته باشند که کار مجلس کار‌های خدماتی عمرانی نیست، نماینده مقنن است.

کارشناس سیاسی گفت: اگر واقعیت‌ها در ذهن مردم و جامعه ثبت شود هم نامزد انتخاباتی و هم مجلس در جایگاه خودش قرار می‌گیرید.

انتهای پیام / ط آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.