سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف مدارس مهاباد را برای دومین روز به تعطیلی کشاند

اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به علت بارش مداوم برف مدارس ابتدایی شهری و روستایی را فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به دلیل ادامه بارش‌ها، برودت هوا و پیش بینی یخبندان معابر فردا سه شنبه ۲۹ بهمن ماه کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا و همچنین دبیرستان میرزا احمد قادری (دانش آموزان با نیاز‌های ویژه) در نوبت صبح تعطیل است.

با توجه به کولاک و تداوم بارش شدید برف مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، میاندوآب و بوکان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و در شهرستان‌های اشنویه و شاهیندژ با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

بارش برف که از بعد از ظهر دیروز در این شهرستان آغاز شده است همچنان ادامه دارد و مشکلاتی را برای تردد مردم در خیابان‌ها و معابر عمومی این شهر بوجود آورده است.

همچنین بنا به اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد،بارش برف و کولاک شدید باعث لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی در گردنه های این شهرستان شده و تردد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.