سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

رسانه‌ها نقش کلیدی در ارتقاء زندگی مردم دارند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در ارتقا سطح کمی و کیفی زندگی مردم نقش کلیدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ، در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان گفت: حرفه خبرنگاری بسیار سخت، مسئولیت آور و... است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: کار اصحاب رسانه بیان مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی و... است که این کار در نوع خود بسیار مشکل و دردسرساز می‌باشد، با این حال رسانه‌ها باید همیشه جانب انصاف را در نظر بگیرند و از حب و بغض‌ها دوری کنند.

این فرمانده نظامی بیان داشت: رسانه‌ها به نوعی چشم و گوش مسئولان هستند و می‌توانند در ارتقا سطح کمی و کیفی زندگی مردم نقش کلیدی داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امروز عصر جنگ نرم است و در این جنگ کشته مشخص نیست و ناجوانمردانه افراد مورد هدف هستند، لذا برای در امان ماندن، همه باید سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم.

سردار حسینی تاکید کرد: رسانه‌ها با تعریف جایگاه مجلس و معرفی ویژگی نماینده دست پاک و مومن و دارای برنامه، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و تشویق کنند تا مجلسی انقلابی در تراز انقلاب اسلامی با نمایندگان انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: جشنواره ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.