سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری فرهاد مجیدی برگزار نشد/ احتمال شکایت استقلال از داور بازی با الاهلی

نشست خبری فرهاد مجیدی (سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران) پس از پایان بازی مقابل الاهلی عربستان برگزار نشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان امشب (دوشنبه) در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم الاهلی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست دهد. در پایان این بازی به دلیل حضور نیافتن هیچ خبرنگاری در نشست خبری فرهاد مجیدی کنفرانس خبری سرمربی استقلال برگزار نشد.

در همین رابطه محمد نوری فر (مدیر رسانه ای باشگاه استقلال) گفت: کنفرانس خبری فرهاد مجیدی به دلیل حضور پیدا نکردن خبرنگاران برگزار نشد و این برای دومین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی به دوبی رفتیم هیچ خبرنگاری نبود و این رفتار توهین امیزی نسبت به سرمربی استقلال است. قوانین من در آوردی afc که بحث میزبانی را مطرح کردند باعث شد امروز هم خبرنگاری نباشد و بعد از بازی هم فضای عجیبی حاکم شده بود.

مدیر رسانه‌ای استقلال در ادامه گفت: اگر بازی در ورزشگاه آزادی بود و هواداران ما همچون هواداران الاهلی به زمین بازی ریختند و این اتفاق در تهران رخ می‌داد، هزاران دلار برای ما جریمه داشت. هواداران الاهلی انگار جام قهرمانی را کسب کرده بودند و به این شکل به زمین ریختند.


بیشتر بخوانید: نخستین باخت استقلال با مجیدی رقم خورد


نوری فرد افزود: ۸ بازیکن در اختیار نداشتیم و گلی که درست بود را هم مردود اعلام کردند. در رختکن استقلال هم نسبت به داوری اعتراض وجود داشت و به طور حتم باید با مدیران استقلال صحبت کنیم تا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم که البته این کار هم هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت.

او افزود: استقلال شایسته پیروزی بود، اما استقلال این بازی را باخت و باید بگویم دست کادرفنی خالی بود. با این وجود بازیکنان نمایش خوبی داشتند و امیدوارم در ادامه راه استقلال موفق باشد.


بیشتر بخوانید: مظفری: خیلی وقت بودم چنین قضاوت ضعیفی ندیده بودم/ داور کره‌ای تجربه اش را در خانه اش جا گذشته بود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
امیرحسین
۱۱:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
آقای اکبر لازم نکرده شما نظر کارشناسی بدی من خودم پرسپولیسیم ولی این دیگه حق خوری بود داور یه طرفه قضاوت میکرد نمی‌دونم چرا این نامسئولین کاری نمیکنن این اشتباهات داوری که خیلی تو بازی هایی که نماینده ایران هست خیلی زیاد و مسخره میشه نه تنها تو فوتبال بلکه تو تمامه ورزشا
اکبر
۲۲:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
چرا انقدر جنبه باخت نداریم؟داوری که چیز خاصی نداشت... تو صحنه افسایدم بازیکن آبی جلوی دید دروازه حریفو گرفته بود ... چرا قبول نمی کنیم باختیم و همش تقصیر مه و خورشید و باد بود:| قویتر بودن برا خاطر همینم بردن
کامران
۱۰:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
خوبه. خدارو شکر یه کارشناس جدید داوری با خلق قوانین جدید و متحول کننده و صاحب سبک متولد شد. همه منتظر نظر شما بودن که دیگه با این نظر کارشناسی شما قضیه ختم شد. خدا شفا بده