سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان:

حضور پرشور مردم پای صندوق‌ها، انتخابات را باشکوه‌تر می‌کند

بهادری گفت: مردم با حضور پرشور پای صندوق‌ها، انتخابات مجلس یازدهم را باشکوه برگزار می‌کنند.

عطالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم در این فصل اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی دارد . در ماه‌های گذشته توانستیم ۶۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر باقی مانده دستمزد‌ها را هم پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید: داداش‌زاده: نمایندگان مجلس نباید به فکر جیب خود باشند/ همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند


رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره انتظارات از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس طرحی تصویب کنند تا باشگاه‌هایی که پیش از این زیر پوشش وزارت نفت بودند، بتوانند از طریق شرکت‌ها یا نهاد‌های زیر مجموعه این وزارت خانه حمایت شوند. مردم مسجد سلیمان و آبادان با تیم‌های شهرشان زندگی می‌کنند و عشق آن‌ها همین تیم‌ها است.

او افزود: در این شرایط بد اقتصادی که کشور با تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی آمریکا مواجه است، مردم ما به امید، شادی و سرزندگی نیاز دارند. امیدوارم نمایندگان مجلس یازدهم در قانوق ممنوعیت حمایت وزارت نفت از باشگا‌های پارس جنوبی، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان تجدید نظر کنند تا این تیم‌ها سرپا بمانند و نشاط از جامعه گرفته نشود.


بیشتر بخوانید: درخشان: مردم همیشه در صحنه‌های مهم کشور و انتخابات حضور یافته اند


بهادری خاطرنشان کرد: مردم انقلاب خود را دوست دارند و در تمام صحنه‌های انتخاباتی که در ۴۰ سال گذشته برگزار شده، شرکت کرده اند. مردم باید در انتخابات پیش رو هم شرکت کنند. نمایندگانی که انتخاب می‌شوند دلخوری‌های به حق مردم را از یاد نبرند و برای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنند.

او افزود: مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌ها، انتخابات باشکوهی را برگزار می‌کنند. نمایندگان مجلس هم باید با نظارت بر اجرای قوانین، به ویژه قانون اساسی و به تصویب رساندن قوانین عدالت محور در جهت آسایش و راحتی تمام مردم ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.