سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار البرز:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب را بیمه می‌کند

فردی بیرانوند گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس، انقلاب را بیمه می‌کند.

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نورمحمد فردی بیرانوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درباره تعداد افراد واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات در این استان گفت: ۱میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر افراد واجد شرایط واز این تعداد ۸۵ هزار و ۲۷۷ نفر رأی اولی هستند. از این تعداد ۸۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر زن و ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز یادآور شد: در استان حدود یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد که ۱ شعبه ویژه اقلیت‌های دینی در فردیس ویک هزار و  ۱۹۹ شعبه دیگر هم در سطح استان پراکنده است.

فردی بیرانوند تصریح کرد: ۱۳۸ نفر در استان البرز در صحنه انتخابات هستند که ۱۱۷ نفر از آنان مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۲۱ نفر هم مختص به شهرستان ساوجبلاغ، نظراباد و طالقان است.

او گفت: در حوزه انتخابیه کرج ۵ الی ۸ نفر و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ هم ۲۱ نفر برای یک کرسی رقابت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اظهار کرد: از این ۱۳۸ نفر نامزد انتخابی، حدود ۱۱ نفر در جای دیگری ثبت نام کرده بودند، اما حوزه خود را به استان البرز منتقل کردند.

فردی بیرانوند خاطرنشان کرد: در انتخابات قبل، مشارکت در استان البرز ۵۴ درصد بوده، همچنین در حال حاضر فعالیت نامزد‌های انتخاباتی در حال اوج‌گیری است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت، هدف ما این است که مشارکت به صورت حداکثری انجام شود، زیرا حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس، انقلاب را بیمه  می‌کند.

او ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی میان هیئت‌های نظارات و اجرایی در استان وجود دارد و تا امروز مشکل خاصی مشاهده نکردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تاکید کرد: ٢٣ هزار نفر اعم از عوامل اجرائی، نمایندگان فرماندار و ماموران محافظ صندوق در روز اخذ رأی کار اجرایی انتخابات را در یک هزار و  ٢٠٠ شعبه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.