سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تائید یک مورد ابتلا به کرونا در میان اتباع روسیه در ژاپن

سفارت روسیه در ژاپن اعلام کرد یکی از اتباع این کشور که در کشتی کروز «پرنسس دایموند» حضور دارد، به کرونا مبتلاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت روسیه در ژاپن روز دوشنبه ابتلای یکی از اتباع خود به ویروس کرونا را که در کشتی کروز «پرنسس دایموند» در قرنطینه هستند، تائید کرد.

سفارت روسیه در ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد در غربالگری پزشکی مربوط به ابتلا به ویروس کووید-۱۹ توسط مقامات ژاپنی از تمامی مسافران کشتی کروز، نتیجه آزمایش یکی از اتباع روسیه مثبت اعلام شد. به زودی این زن روس برای درمان به بیمارستان منتقل خواهد شد.

بنابر گزارش‌ها، ۲۴ تن از اتباع روسیه در کشتی کروزی که در بندر یوکوهاما ژاپن لنگر انداخته، در قرنطینه هستند. روز گذشته سفارت روسیه در ژاپن اعلام کرد هیچ گزارشی از ابتلای اتباع روس به ویروس کرونا در کشتی ژاپنی «پرنسس دایموند» ثبت نشده است.

این کشتی ژاپنی حدود سه هزار و ۷۰۰ مسافر دارد که هزار و ۱۰۰ نفر خدمه و دو هزار و ۶۷۰ تن مسافر هستند. به مسافران این کشتی اجازه داده شده برای تنفس هوای تازه وارد عرشه کشتی شوند و درجه دمای بدن آن‌ها دائما اندازه‌گیری می‌شود.

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵ کشور جهان گسترش یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.