سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب جنوب تهران

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری سارق دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب در هاشم آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "جهانشاه تیموری" رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ساعت ۵ صبح روز گذشته یکی از شهروندان در منطقه هاشم آباد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که ۲ مرد با خودرو پراید در کنار یک دریچه فاضلاب توقف کرده و با پتک روی آن ضربه می‌زنند.

وی افزود: بدین ترتیب با توجه به اینکه در چند روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب در جنوب تهران اعلام شده بود خیلی زود تیمی از ماموران گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد ادامه داد: ماموران به محض حضور در محل سرقت مشاهده کردند که یکی از متهمان در حال انتقال دریچه چدنی به خودرو پراید است که در این صحنه یکی از متهمان با مشاهده ماموران با پای پیاده شروع به فرار کرد و متهم اصلی پرونده که در محل تصمیم به فرار گرفته بود از سوی ماموران دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که هر روز بین ۵ تا ۶ دریچه فاضلاب چدنی را در جنوب تهران به سرقت می‌برد که در این مدت نزدیک به ۱۰۰ فقره دزدی کرده است.

سرهنگ تیموری گفت: متهم از ساعت ۲ بامداد تا ۵ صبح این سرقت‌ها را انجام داده و خودرو پراید را نیز از یکی از دوستانش به بهانه مسافرکشی می‌گرفته و با آن سرقت می‌کرده که با فروش این دریچه‌ها هزینه اعتیادش به هروئین و شیشه را تامین کرده است.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به سرقت‌ها به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.