سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار تریلر جدید برای عنوان DOOM Eternal

شرکت بتسدا با انتشار تریلر جدیدی برای عنوان DOOM توجه طرفداران را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون تریلرهای زیادی از بازی DOOM Eternal در فضای مجازی منتشر شده که همه‌ی آن‌ها خبر از وسعت و بزرگ بودن این بازی می‌‎دهند. در این بازی کاراکتر قابلیت‌های زیادی دارد که بسیاری از گیمرها صرفا به دلیل این قابلیت‌ها قصد خریداری آن را دارند. همچنین در بازی DOOM Eternal اسلحه‌های زیاد و متفاوتی وجود دارد که هر کدام در مرحله‌ای خاص از بازی کاربرد دارند و گیمر در صورتی که از اسلحه پیشنهادی استفاده نکند، نخواهد توانست آن مرحله را پشت سربگذارد؛ این اسلحه‌ها هر کدام در قسمتی خاص از بازی قرر دارند که گیمر در مسیر داستان بازی به آن‌ها خواهد رسید.

جزئیات تریلر منتشر شده

شرکت بازیسازی بتسدا به سختی در تلاش است تا عنوان جدید خود را هرچه بیشتر به بازیکنان سراسر جهان معرفی کند و بازار فروش آینده آن را گرم کند. با نزدیک‌تر شدن زمان عرضه این بازی، سازندگان این عنوان اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. حالا این شرکت باری دیگر یک تریلر جدید از این عنوان را منتشر کرده است. این تریلر جدید که " بازی DOOM Eternal چیست؟ " نام دارد به بسیاری از سوال‌های مختلف کاربران پاسخ می‌دهد. این ویدیو نشانگر یک نمایش کلی از قسکت کمپین بازی به همراه بخش‌های چتد نفره بازی است.

همچنین تریلر مذکور نشانگر ارتقاهای صورت گرفته و قسمت Battlemode نیز هست. گفتنی است به تازگی نیز مدیر این بازی با یکی از وب سایت‌های تحلیلی بازی مصاحبه‌ای را انجام داده که در این مصاحبه اعلام شد داستان این بازی حدود ۲۲ ساعت طول خواهد کشید اما با توجه به مهارت گیمرها این زمان کم یا زیاد خواهد شد. مدیر بازی همچنین اعلام کرده است که گیمر با ورود به بازی احساس حضور در جهنمی را خواهد داشت که برای خلاص شدن از آن دست به هرکاری را می‌زنند. این عنوان قرار است تا در تاریخ 20 مارس 2020 برای کنسول‌های پلی استیشن نسل چهارم، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود. شرکت سازنده همچنین مدتی پیش 10 دقیقه از ابتدای بازی را برای نشان دادن پیشرفت نسبت به نسخه پیش به نمایش مخاطبین گذاشت.


بیشتر بخوانید: به صرفه بودن خرید اقساطی مدل جدید سنترا نسبت به مدل قدیمی 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.