سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم افزار «نت‌سنج پلاس» در استان بوشهر راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات بوشهر از راه‌اندازی سامانه نت‌سنج پلاس در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به اینکه سامانه نت سنج پلاس در راستای دستور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فراهم کردن زمینه نظارت مردمی راه‌اندازی شده بیان کرد: در این سامانه امکان ثبت شکایات از اپراتور‌ها فراهم شده است و مشترکین هر اپراتور می‌توانند از میزان و نوع شکایاتی که از اپراتور آن‌ها شده مطلع شوند.

او ادامه داد: افراد یک شکایت خاص در اپراتور مورد نظر خود را با اپراتور‌های دیگر مقایسه کنند. علاوه بر این بالاترین میزان شکایات از هر اپراتور نیز در این سامانه درج می‌شود.

مدیرکل ارتباطات بوشهر تصریح کرد: برای توسعه اینترنت پرسرعت در استان بوشهر تلاش‌های زیادی شده است که ما بتوانیم در روستا‌ها و شهر‌های مختلف استان به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

سملیان افزود:درواقع افزایش کیفیت اینترنت اپراتور‌های موجود از حقوق مردم است که در این رابطه طراحی سامانه‌ای برای نظارت مردم بر اپراتور‌ها انجام شد.

او از دیگر امکانات موجود در سامانه نت‌سنج را مشاهده تعرفه سرویس‌های مختلف اپراتور‌ها اعلام کرد و عنوان کرد: اشخاص در این سامانه می‌توانند تعرفه سرویس‌های مختلف اپراتور را بر اساس کارکرد هر کدام مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنند و در تمام کارکرد‌های موجود در این سامانه، اپراتور‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات بوشهر بیان کرد: همچنین کاربران می‌توانند کیفیت پوشش اپراتور‌های مختلف را در تکنولوژی‌های ۳ G و ۴ G در منطقه‌ای که هستند، بررسی کنند.

سملیان تصریح کرد: تفاوتی بین مناطق روستایی و شهری در نت سنج پلاس وجود ندارد و همه مناطق در این سامانه قابل مشاهده هستند و به منظور قدردانی از کاربرانی که در فعالیت‌های این سامانه شرکت دارند روزانه به ۵۰ نفر به مدت یکسال اینترنت رایگان هدیه داده می‌شود که این خدمات نیز از سوی اپراتوری که این کاربران از آن استفاده می‌کنند تامین می‌شود.

او تاکید کرد: افراد می توانند برای دریافت خدمات به سایت www.netsanplus.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نت سنج پلاس ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.