سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان عرضه بازی Dreams برای PS5

یکی از بنیانگذاران شرکت سازنده عنوان Dreams اعلام کرد که آن‌ها ساخت بازی بر روی PS5 را به عنوان یک گزینه مد نظر قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dream یک بازی مورد انتظار برای بسیاری از بازیکنان در سراسر دنیا بود. این عنوان مدت طولانی قرار بود تا برای کنسول‌های نسل چهارم عرضه شود و این عمر تا چند روز پیش به طول انجامید، اما حالا دیگر زمانی تا پایان عمر این نسل باقی نمانده و پلی استیشن ۵ به همراه ایکس باکس سری ایکس قرار شده تا راه اجداد خود را ادامه دهند. گفتنی است که شرکت سازنده این بازی، محصول خود را در حال حاضر بر روی کنسول‌های نسل چهارم آماده و عرضه کرد. این امر سوال‌های بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است. یکی از این سوال‌ها آن بود که آیا نسخه PS5 این عنوان منتشر می‌شود؟ این در حالی است که امکان پشتیبانی از بازی‌های نسل‌های قبل در پلی استیشن ۵ کمی شرایط را پیچیده کرد.

سخنان الکس ایوانز

در طی صحبت‌های اخیر یکی از بنیان‌گذاران شرکت Media Molecule، الکس ایوانز، کارگردان عنوان Dreams اعلام کرد که طی عملیات داخلی شرکت، این بازی در حال حاضر برای پلی استیشن ۵ قابل استفاده است. با این حال ایوانز اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه و پورت انحصاری بزای پلی استیشن ۵ را در نظر ندارد. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: " ما قطعا به این گزینه توجه می‌کنیم و آن را عمیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم چرا که ما یک استودیو برای پلی استیشن هستیم".

او افزود " بازی Dreams در واقع همین حالا نیز بر روی کنسول پلی استیشن قابل استفاده و اجرا است. با این حال ساخت نسخه انحصاری برای PS5 نا مشخص است. سال‌ها پیش در ۲۰۱۵ من اعلام کردم که این بازی به مراحل پایانی خود رسیده، اما با این حال چهار الی پنج سال دیگر طول کشید تا ما آن را منتشر کنیم. ما قرار است کاملا این گزینه را در نظر بگیریم، اما من نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای این عمل اعلام کنم ". گفتنی است این عنوان چند روزی می‌شود که برای کنسول PS5 در دسترس قرار گفته و شرکت Media Molecule حالا در حال کار بر روی دو بروزرسانی بزرگ برای این بازی است.


بیشتر بخوانید: به صرفه بودن خرید اقساطی مدل جدید سنترا نسبت به مدل قدیمی 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.