سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره‌سازی میوه و کالا‌های ضروری ویژه نوروز در فارس

معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با شروع اسفندماه توزیع میوه به صورت گسترده در استان انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحیدرضا محمود زاده معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با اشاره به ذخیره‌سازی میوه و کالا‌های ضروری ویژه نوروز ۹۹ گفت: در سردخانه‌های استان میوه‌هایی مانند سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده و از نظر تامین میوه شب عید با کمبود روبه‌رو نیستیم.

او، با اشاره به دیگر کالا‌های اساسی و ضروری بیان کرد: مجوز‌های لازم اقلامی از جمله شکر، مرغ، برنج، گوشت قرمز دریافت و سهمیه استان فارس برای تنظیم بازار مشخص شده است.

محمودزاده با بیان اینکه به‌دلیل ثبات و حفظ آرامش بازار در حال حاضر نمی‌توان میزان سهمیه را به صورت آماری ارائه داد، تصریح کرد: از هفته گذشته توزیع این اقلام ضروری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و با شروع اسفندماه سهمیه در شبکه‌های توزیع بیشتر می‌شود تا مردم برای تامین این کالا‌ها مشکلی نداشته باشند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین میوه و کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد، افزود: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال علاوه بر شبکه‌های توزیع در واحد‌های صنفی منتخب و تعاونی‌های ادارات نیز انجام می‌شود.

او، اضافه کرد: بازرسان بخش نظارت اصناف و سازمان صمت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری‌ها نظارت دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنند.

محمود زاده اظهار کرد: در میادین میوه و مراکز کالا‌های اساسی نیز گشت‌های بازرسی و نظارت حضور فعال دارند تا مانع سوء استفاده یا تخلف شوند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.