سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندیس سردار شهید سلیمانی در اهواز رونمایی شد

با حضور جمعی از مسئولان مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان فرودگاه اهواز برگزار شد.

موسی شاعری شهردار اهواز گفت: استقبال باشکوه مردم اهواز از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، وصف ناپذیر است.

او با اشاره به رونمایی از تندیس این شهید بزرگوار بیان داشت: این تندیس را نیز ساختیم که یادمان باشد که مدیونیم به خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدا و رشادت‌های این عزیزان را از یاد نمی‌بریم.

شاعری با بیان اینکه شهرداری اهواز به‌دنبال توسعه شهر است و پروژه‌هایی در آستانه تکمیل داریم که به‌زودی یک به یک به مرحله بهره‌برداری می‌رسندتصریح کرد: به سردار شاهوارپور تبریک می‌گویم که نامش در لیست تحریم آمریکا شیطان بزرگ قرار گرفت و عزت ایشان با این اتفاق، بیش از پیش شد.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: از شورای شهر و شهرداری اهواز تشکر می‌کنم؛ حاج قاسم نماد یک مکتب و یک راه است و خودش به یک مکتب تبدیل شد.

او با بیان اینکه وقتی مردم تمثال حاج قاسم را ببینند، به یاد رشادت‌های وی می‌افتند ادامه داد: به حق است که اهواز اولین تندیس حاج قاسم را نصب کند چرا که او ۸ سال دفاع مقدس را در این خاک بود و در روز‌های آخرین عمر خود نیز همواره از مسئولان، رسیدگی بیشتر به خوزستان را مطالبه می‌کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.