سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: پرسپولیس می‌تواند بین ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس توانایی حضور بین ۴ تیم برتر آسیایی را داراست.

محمود کلهر در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الشارجه امارات بیان کرد: در این بازی پرسپولیس متفاوت بازی خواهد کرد. الدوحیل در بازی قبلی نشان داد بازیکنان برتر دنیا را در خود جای داده و کار را برای پرسپولیس کمی مشکل کرد. اما در بازی مقابل الشارجه مطمئنا پرسپولیس متفاوت بازی خواهد کرد و می‌تواند با اختلاف دو یا سه گل پیروز میدان باشد.

او در ادامه اظهار کرد: من فکر می‌کنم پرپسولیس با کادر خوبی که دارد کار سختی برای صعود از این گروه در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت و حتی ممکن است بین ۴ تیم هم حاضر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال بیان کرد: افرادی که دراگان اسکوچیچ را در فدراسیون فعلی به تیم ملی آوردند، وجه تیم ملی و مربیان ایرانی را خدشه دار کردند. افرادی مانند وحید هاشمیان به راحتی می‌توانستند تیم ملی را هدایت کنند. کاش یک فرصتی هم به مربیان ایرانی داده می‌شد. اسکوچیچ با جدایی اش از صنعت نفت اصلا حرفه‌ای عمل نکرد. امیدوارم انتخابات فدراسیون به درستی برگزار شود و افرادی شایسته را پشت میز ریاست ببینیم.


بیشتر بخوانید: امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی‌ها را جدی بگیرند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.