سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود سه میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌ راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن و اشتغال درمان خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌کند.

او تصریح کرد: هم‌اینک پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.

او با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: ۱۱و نیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و چهار هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های ایثارگران، هزینه می‌شود و این درحالیست که سالانه به بیش‌از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مدیریت و هدایت برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می‌تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.