سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: امیدوارم فردی ارزشی رئیس فدراسیون شود/ تعویق انتخابات شائبه مهندسی شدن آن را به وجود می‌آورد

فدراسیون فوتبال با وجود انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز روز‌های پرتلاطمی را پشت سر می‌گذراند چراکه هنوز رییس آن انتخاب نشده است و به صورت سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی اش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: اسکوچیچ انتخاب کمیته فنی بود و اعضای این کمیته همه جوانب را در نظر گرفتند و این انتخاب را داشتند. پس از به جمع بندی رسیدن کمیته فنی در مورد اسکوچیچ، او به ما در هیئت رئیسه معرفی شد. البته ما برای انتخاب مربی تیم ملی گزینه‌های ایرانی هم داشتیم و اول با آن‌ها صحبت کردیم، اما موضوعات مختلفی پیش آمد.

او افزود: به صورت نمونه با امیر قلعه نویی به توافق نهایی هم رسیدیم، اما او به تیم ملی نیامد. اکنون که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده باید از او حمایت شود. من دیدم برخی‌ها انتقاد می‌کنند. البته افرادی مانند قلعه نویی، یحیی گل محمدی و حتی عبدالله ویسی از او حمایت کردند. به نظر من انتقاد در همین ابتدای کار صحیح نیست. باید اجازه بدهیم اسکوچیچ کارش را شروع کند و بعداز آن اگر انتقادی بود مطرح شود. آنهم اگر انتقاد فنی بود مطرح شود در غیر این صورت انتقادی که سبب حاشیه برای تیم ملی شود نمی‌تواند گره گشا باشد. متاسفانه برخی‌ها دنبال درست کردن مشکل هستند.


بیشتر بخوانید: ۲ نامزد معرفی نامه‌های لازم برای حضور در انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال را ارائه نکردند


عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به محدودیت‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: ما با بضاعتی که داشتیم سراغ اسکوچیچ رفته و با او قرارداد ریالی بستیم. ضمن اینکه صحبت‌های او مبنی بر صعود به جام جهانی بود که تیم ملی حتما می‌تواند به این رقابت‌ها صعود کند.

عضو هیئت رئیسه درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما در آغاز سال جدید برنامه فشرده‌ای دارد و چرا باید تاریخ انتخابات تغییر کند؟ اگر تغییر کند شائبه مهندسی شدن انتخابات پیش می‌آید! برای همین نظر فدراسیون برگزاری انتخابات در همان تاریخ اعلام شده قبلی است. خوشبختانه تمام کار‌های انتخابات از جمله ثبت نام‌ها نیز انجام شده و همه منتظر زمان برگزاری انتخابات هستند. ان شاءالله از نیرو‌های ارزشی فرد شایسته‌ای انتخاب شود.


بیشتر بخوانید: هراتیان: آمده ام تا جان تازه‌ای به فوتبال دهم


طالقانی با اشاره به اظهار نظر برخی کارشناسان در برنامه‌های تلویزیونی تاکید کرد: متاسفانه اینروز‌ها با نزدیک شدن به انتخابات از برخی افراد اظهارنظر‌های غیر واقعی را شاهد هستیم در حالی که باید در مورد مباحث کلانی مانند راه‌های رسیدن فوتبال به درآمدهایش صحبت شود. موضوعی که با وجود تصویب مجلس مغفول مانده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.