سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

کار سخت نارنجی پوشان در اصفهان / رویارویی شهداب و خاتم در دربی یزد

رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ دیدار امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز شاهد برگزاری ۶ دیدار است که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم والیبال شهرداری ورامین در خانه از کاله مازندران پذیرایی می‌کند، ورامینی‌ها این روز‌ها با ۱۴ برد از ۱۵ بازی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند و کاله ای‌ها هم با ۱۱ برد از ۱۵ بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. این بازی زودتر از ساید دیدار‌ها و از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه پیگیری می‌شود.  

دیگر دیدار مهم امروز هم مصاف تیم‌های والیبال سپاهان و سایپا است که به میزبانی اصفهانی‌ها انجام می‌شود، شاگردان شهنازی این روز‌ها آماده‌تر از همیشه هستند و در چند هفته گذشته به برد‌های پیاپی دست یافتند، آن‌ها با ۱۲ برد از ۱۵ بازی تیم دوم جدول رده بندی هستند و میزبانشان هم که برای اولین مرتبه در لیگ برتر حضور دارد با ۱۰ برد از ۱۵ بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.  

شهرداری گنبد رده هفتمی هم در یان هفته میزبان شهروند اراک است، گنبدی‌ها با ۸ برد از ۱۵ بازی شرایط نسبتا خوبی دارند و جایگاهشان تا حدودی تثبیت شده است با این حال آن‌ها در چند هفته گذشته خوب نبوده اند و می‌خواهند برابر تیم رده دوازدهمی شهروند اراک به پیروزی برسند.  

شهرداری ارومیه هم در دیگر دیدار مهم میزبان راه یاب ملل مریوان است، شاگردان اکبری این روز‌ها شرایط خوبی دارند و با ۱۰ برد از ۱۵ بازی تیم ششم جدول رده بندی هستند و کار سختی برابر راه یاب ملل مریوانی دارد که این روز‌ها به شرایط بهتری رسیده است و با ۴ برد از ۱۵ بازی تیم تیم نهم جدول رده بندی است، مریوانی‌ها در تلاشند تا در بازی‌های پیش رو برنده باشند و در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر به جمع ۸ تیم برتر برسند.  

فولاد سیرجان هم در یکی دیگر از بازی‌های امروز در مشهد با پیام این شهر بازی می‌کند، سیرجانی‌ها با شروع مجدد لیگ به شرایط بهتری رسیده اند و توانسته اند نتایج بهتری بگیرند و حالا هم با ۵ برد از ۱۵ بازی تیم هشتم جدول رده بندی هستند، پیامی‌ها هم در طرف مقابل با ۳ برد از ۱۴ بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.  

شهداب یزد و خاتم اردکان هم در یک دیدار جذاب که به نوعی دربی استان یزد محسوب می‌شود برابر هم صف آرایی می‌کنند، خاتم با ۲ برد از ۱۴ بازی تیم آخر جدول رده بندی است و شهداب هم با ۳ برد از ۱۵ بازی تیم دهم جدول رده بندی است.  

دیدار‌های امروز به غیر از دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و کاله مازندران از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.