سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام نابغه ژیمناستیک ایران به جام جهانی

سعیدرضا کیخا راهی رقابت‌های جهانی ژیمناستیک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران برای حضور در جام جهانی، صبح امروز با سه ورزشکار راهی کشور استرالیا شد.

در تیم اعزامی ژیمناستیک هنری کشورمان سعیدرضا کیخا از استان فارس، عبدالله جامعی و مهدی احمد کهنی حضور دارند و رضا خیرخواه هدایت این تیم را بر عهده دارد.

سعیدرضا کیخا در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در شرایط خوبی به سر می‌برم، تمرینات مناسبی را برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتم و می‌دانم که می‌توانم نتیجه مناسبی را نیز جام جهانی ژیمناستیک برای ایران کسب کنم.

جام جهانی ملبورن استرالیا از روز پنجشنبه یکم اسفندماه آغاز می‌شود و در این روز سعید رضا کیخا در بخش خرک حلقه مسابقه خواهد داد.

فینال بخش خرک حلقه این رقابت‌ها نیز شنبه سوم اسفند برگزار خواهد شد.

مدال برنز مسابقات جهانی باکو و عنوان چهارمی در بازی‌های آسیایی هیروشیما در وسیله خرک حلقه از جمله افتخارات سعیدرضا کیخا در رشته ژیمناستیک هنری به شمار می‌رود.

کیخا نخستین ورزشکار رشته ژیمناستیک دنیا محسوب می‌شود که پنج حرکت را به نام خود در کتاب داوری فدراسیون جهانی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.