سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۶ درصدی واردات نهاده دامی

واردات نهاده‌های دامی ۲۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر خبر دریافتی از اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، میزان واردات نهاده‌های دام و طیور در ۱۰ ماهه سال ۹۷ بیش از ۱۰ میلیون و ۱۷۵ هزار تن و به ارزش ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار بود.

مقایسه آمار واردات نهاده‌های دام و طیور در ۱۰ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد ۱۶ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۲۶ درصدی به لحاظ ارزشی حکایت دارد.

 


بیشتر بخوانید: ۴۰ درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برند/ دامداران‌ تمایلی به پروار دام برای سال آینده ندارند


در ۱۰ ماهه امسال میزان واردات ذرت بیش از ۶ میلیون و ۹۵۹ هزار تن به ارزش ۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۴۰ هزار دلار است که نسبت به دوره مشابه به لحاظ وزنی تغییری نداشته، اما از لحاظ ارزشی رشد ۶ درصدی داشته است.

در بازه زمانی یادشده، بیش از ۳ میلیون و ۳۸ هزار تن جو به ارزش بیش از ۷۷۲ میلیون و ۵۸۰ هزار دلار وارد کشور شده که درمقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۶۱ درصدی به لحاظ ارزشی را نشان می‌دهد.

همچنین؛ در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱ میلیون و ۸۱۲ هزار تن کنجاله سویا به ارزش ۷۹۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۶۶ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۶۱ درصدی به لحاظ ارزشی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.