سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی: برای برنامه ریزی فصل آینده با اسکوچیچ جلسه داشتیم/ به جای تعویق بازی‌، باید آن را در شهر دیگری برگزار کنیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای برنامه ریزی بازی های هفته های پایانی لیگ برتر امسال و فصل آینده با اسکوچیچ جلسه برگزار کردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی درباره برگزاری جلسه اش با دراگان اسکوچیچ برای برنامه ریزی بازی‌های لیگ برتر و اردو‌های تیم ملی بیان کرد: من همین الان هم در جلسه با اسکوچیچ بودم. برای اتمام لیگ صحبت‌های مقدماتی را انجام دادیم و مشغول رسیدن به تعامل‌های نهایی هستیم. حتی برای فصل آینده هم برنامه‌های لیگ را با اسکوچیچ ارزیابی می‌کنیم تا این بازی‌ها کمترین تداخل را با برنامه‌های تیم ملی داشته باشد.

او درباره انتظارات اسکوچیچ از سازمان لیگ گفت: شانس خوبی که آوردیم این است اسکوچیچ سال‌ها در لیگ برتر فعالیت کرده و با مشکلات سرمربیان تیم‌های لیگ برتری درگیر بوده است. ذهنیت مشترکی با اسکوچیچ داریم و خیلی خوب هم جلو می‌رویم. خوشبختانه اسکوچیچ به اردو‌های بلندمدت هم اعتقادی ندارد و این مسائل را می‌توان جزء نکات مثبت شرایط کاری مان با او دانست. البته در برخی موارد تداخل‌هایی وجود دارد که سعی می‌کنیم با برنامه ریزی مجدد، این تداخل با برنامه‌های تیم ملی را از برنامه مان جدا کنیم.  

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا برنامه اعلام شده برای هفته‌های بیست و دوم تا بیست و ششم لیگ برتر طبق هماهنگی با اسکوچیچ بوده است، گفت: این موضوع درست است. اگر تغییری در برنامه اعلام شده صورت بگیرد دیگر نمی‌توانیم لیگ را پیش از بازی‌های تیم ملی در خرداد تمام کنیم. تقویم رقابت‌ها بسیار فشرده است و تیم‌ها برای حضور در آن کمترین فرصت را دارند. با این وجود ما تنها برگزارکننده رقابت‌ها هستیم و انتظار داریم کلیه عوامل برگزاری بازی‌ها که شاید بیشتر از ما هم زحمت می‌کشند، کمک کنند این برنامه انجام شود چراکه اگر حتی یک بازی ما یک روز هم جا به جا شود، امکان دارد لیگ مان سر زمان مقرر تمام نشود.


بیشتر بخوانید: اعتراف بزرگ اسکوچیچ در نشست خبری


او افزود: نوروز سال گذشته بارش‌های زیادی در کشورمان داشتیم که متاسفانه بسیاری از هم وطنان مان به ویژه در جنوب کشور را هم دچار سیلاب‌های مختلف کرد. به همین دلیل  امروز (یکشنبه) مصوبه‌ای را به هیئت رئیسه سازمان لیگ تقدیم کردیم و تلاش می‌کنیم تعویق مسابقات به دلیل وضعیت جوی را از تقویم مسابقات مان حذف کرده و به جای آن بازی را در شهر بی طرف برگزار کنیم. یعنی حتی فرصت تعویق بازی را به دلیل شرایط اجتماعی و جوی هم نخواهیم داشت و در آن شرایط اگر نتوانیم بازی را در یک شهر به دلایل مختلف برگزار کنیم، بلافاصله تیم‌ها را به شهر بی طرف می‌بریم تا وقفه‌ای در جریان بازی‌ها به وجود نیاید. البته امیدواریم این موضوع از سوی هیئت رئیسه تائید شود تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

مهدی ادامه داد: ما قصد داریم یک ورزشگاه رزرو را آماده کنیم، اما می‌دانید با توجه به  گستردگی کشورمان و مشکلاتی که برای رفت و آمد تیم‌ها در یک روز برفی وجود دارد، شاید نتوانیم در همان روز بازی را برگزار کنیم. در ایام شروع سال جدید سفر‌ها بیشتر شده و هتل‌ها هم پُر تر می‌شود. مواردی از این دست سبب می‌شود تیم‌ها به سختی شرایط شان را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.