سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله: درک عصر امام خمینی و امام خامنه‌ای توفیقی بی‌نظیر است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان زندگی در عصر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را توفیقی بی‌نظیر خواند که خداوند نصیب ملت‌ها کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی در بیروت اعلام کرد: مقاومتی که در لبنان پیروز شد، مقاومتی عادی نیست که تنها سرزمین را آزاد کرده باشد. مقاومت لبنان ابتدا سرزمین و انسان‌ها را آزاد کرد سپس به نیروی بازدارنده‌ای تبدیل شد که مانع از تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به اراضی کشور پس از جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ شد.

وی گفت: مقاومت لبنان، استکبار جهانی را به لرزه درآورد و مکتبی آموزشی است که با شرافت و کرامت فعالیت می‌کند و به الگویی برای مستضعفان در سطح منطقه و جهان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: دستیابی به راه حل سیاسی و بازگشت سرزمین‌های غصب شده، تنها با برچیده شدن ظلم مستکبران در جهان محقق خواهد شد و تنها با مقاومت می‌توان از نسل‌ها حمایت کرد.

وی در پایان سخنان خود برای زندگی در عصر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای خدا را شکر کرد که این توفیق را نصیب لبنان کرده است تا این عصر را درک کند و گفت: اگر تمام تاریخ را بررسی کنیم زمانی زیباتر از این زمان را تنها در زمان پیامبر اسلام (ص) می‌بینیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: بدانید که اگر ما توفیق بهره مندی از این زمان را به شکل صحیح داشته باشیم و از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت کنیم، زیباترین زمان دوران بشریت را با قیام حضرت، ولی عصر (عج) درک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.