سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی لیست‌ها بدون ملاک شایسته سالاری بسته شدند

فعال اصولگرا گفت: الان باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پرشوری برگزار شود، افرادی لایق برای مجلس آینده انتخاب شوند و یک مجلس انقلابی تشکیل شود.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام خبر انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات مجلس ، گفت: من دلایل این انصراف را به طور مفصل در کانال خود نوشته‌ام.

او با اشاره به نحوه انتخاب افراد در شورای ائتلاف، ادامه داد: با اینکه من جز ۹۰ نفر بودم، اما در این لیست قرار نگرفتم و همچنین با اینکه جزو ۶۰ نفر بودم، اما در لیست جبهه پایداری هم قرار نگرفتم و باوجود اینکه نام من در لیست‌های دیگر هست، اما تفرق آرا را به ضرر کشور می‌دانم.


بیشتر بخوانید: مردم باید با شناخت کامل رای بدهند


قدیری ابیانه با اشاره به گلایه مندی سایر نامزدها نیز افزود: البته من هم انتقاداتی دارم که علت این اتفاقات را باید از خود شورای ائتلاف پرسید، اما در هرحال معتقدم که الان جای این اعتراض‌ها نیست، بلکه الان باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پرشوری برگزار شود، افرادی لایق برای مجلس آینده انتخاب شوند و یک مجلس انقلابی ایجاد شود نه مجلسی که مثل مجلس فعلی باشد که نود نفر از این‌ها عمدتا دچار فساد باشند.

فعال اصولگرا تاکید کرد: در این لیست‌هایی که موجود است مردم می‌توانند سی نفر از نیرو‌های خوب را انتخاب کنند و به آنها رای دهند، اما کاش اصولگرایان به یک نتیجه مشترک می‌رسیدند که این‌ها هم قطعا ملاک‌هایی در تصمیم شان بوده، اما معتقدم که اگر ملاک شایسته سالاری بود من هم ویژگی‌هایی داشتم که حتی شاید از برخی از این‌ها برای مجلس بهتر بود، اما به هرحال تصمیمی بود که گرفته شد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که مردم مثل هربار پرشور به پای صندوق بیایند، زیرا قطعا حضورشان برای وِجهِ بین المللی ایران و خنثی کردن توطئه‌های خارجی موثر خواهد بود، کمااینکه حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید سیمانی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز این تاثیر را داشت.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.