سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پنجمین نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام

پنجمین نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با حضور تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ، مسئولان اداره ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد استان پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوان در استان ایلام لحظات قبل شروع بکار کرد .

بگفته ی محمدرضا تردست معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان ایلام این نشست با هدف ارائه طرح ایجاد پاتوق های فرهنگی ورزشی در استان ایلام ، افتتاح و راه اندازی بازارچه های مجازی فروش محصولات و خدمات سازمان های مردم نهاد استان و تقدیر از فرماندار برتر در حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان برگزار شده است .

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این نشست با اشاره به نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب تاکید کرد : در استان ایلام جوانان خلاق و توانمندی وجود دارد که می توان با توجه به آنان شاهد درخشش آنان در سطح ملی و حتی بین الملل بود .

او مشکل اصلی جوانان این استان را مسئله ی اشتغال دانست و افزود :  در راستای اهمیت به جوانان طرح مشاورین جوان را ارائه کردیم ، ولی همین را هم بر نتابیدند در حالی که آنان مشاوران بی مزد و منتی بودند.

 

انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.